Liderlik Becerileri
Amaç:
Bu eğitimle, iş hayatında kişisel ve kurumsal hedeflere ulaşmak için gerekli yöneticilik becerilerinin kazanılmasını, en gelişmiş yönetim stratejilerinin kullanılmasını ve yöneticiliğin özünün kavranmasını sağlamaktır.
İçerik:
- Liderlik oluşum süreci,
- Lideri diğerlerinden ayıran özellikler,
- Ekibinin lideri takipçiliğinde 2 temel faktör,
- Yönetim, Yönetici ve Lider kavramı
- Yönetici ve Lider arasındaki farklar
- Yönetim fonksiyonları; planlama, örgütleme, yöneltme, denetim,
- Yönetim becerileri; hedef belirleme, motivasyon, takım çalışması, güçlendirme ve yetki devri, iletişim, zaman planlaması, toplantı yönetimi, performans değerleme, çatışma yönetimi, problem çözme, karar verme,